Стратегії саморепрезентації неоязичників в українському інформаційному просторі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У даній статті аналізуються способи саморепрезентації українських неоязичників у інформаційному просторі країні на прикладі літератури, мистецтва, ЗМІ та Інтернету. Деякі питання, зокрема, неоязичницька присутність на полицях книжкових магазинів, культура тіла неоязичників як засіб репрезентації власної ідентичності, їхнє місце у суспільно-політичних подіях в Україні 2013-2014 рр., підіймаються вперше.
В данной статье анализируются способы саморепрезенатции украинских неоязычников в информационном пространстве страны на примере литературы, искусства, СМИ и Интернета. Некоторые вопросы, в частности, неоязыческое присутствие на полках книжных магазинов, культура тела неоязычников как способ репрезентации собственностей идентичности, их место в общественно-политических событиях в Украине 2013-2014 гг., поднимаются впервые.
This article analyzes ways of Ukrainian Neopagans authorepresentation in the information space of the country on examples of the literature, arts, media and Internet. Some questions, particulary Neopagan presence on the bookstore shelves, 45 the Neopagan body-culture as a way of self-identity representation, their place in public and political events in Ukraine in 2013-2014, are raised for the first time.
Опис
«Записки історичного факультету» 25 випуск : наукове видання / Колектив авторів – Одеса : «Одеський національний універститет імені І. І. Мечникова», 2014.
Ключові слова
неоязичництво, саморепрезентація, конструкт, традиційна культура, неоязычество, саморепрезентация, традиционная культура, Neopaganism, authorepresentation, construction, traditional culture
Бібліографічний опис
Записки історичного факультету
DOI
ORCID:
УДК